dissabte, 2 de juny del 2018

FEM TEATRE


Acabem el llibre de valencià i a les últimes pàgines hi ha un teatre curtet.

Hem fet 3 equips i han seguit els pasos per tal d’organitzar-se.

1.    Repartir-se els papers.

2.    Subratllar cadascú el que havia de dir.

3.    Apuntar a l’agenda els complements necessaris per als

Personatges.

Hem deixat uns dies i hem baixat al pati per tal de fer les representacions.

Han practicat un parell de vegades per tal de saber l’ordre en el que havien de parlar i els he repartit els fulls d’avaluació.



















 

Cada personatge havia d’avaluar als seus companys dels altres dos equips que tenien el mateix paper que ell/a.
 
La valoració és: bé, regular i malament i hem avaluat el text, la interpretació i els complements.



 

Després de fer les tres actuacions, a classe, he posat en comú les avaluación dels teatres i hem argumentat en el cas de que fos necessari, perque hem posat determinada opció.

Després hem valorat, no avaluat, l’activitat: m’ha agradat fer teatre, vull repetir…

Alguns xiquets no voldrien repetir, d’altres sí. Hi ha qui valora molt positiu la disfressa perque et poses més en el seu paper. Alguns alumnes diuen que els agradaria poder interpretar davant uns altres companys d’una altra classe, la de Noni, diuen de seguida.

Els propose fer un altre teatre i de seguida accepten… pensant en tots, aquells qui no els ha agradat massa l’experiència seran narradors…

Em pose mans a l’obra a pensar quin teatre podem fer i a buscar públic perque amb aplaudiments és més xulo!

FENT ESCOLA, FENT ACTORS!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada