Acabem el llibre de valencià i a les últimes
pàgines hi ha un teatre curtet.
Hem fet 3 equips i han seguit els pasos per
tal d’organitzar-se.
1.
Repartir-se els
papers.
2.
Subratllar
cadascú el que havia de dir.
3.
Apuntar a l’agenda els complements necessaris per als
Personatges.
Hem deixat uns dies i hem baixat al pati per
tal de fer les representacions.
Han practicat un parell de vegades per tal de
saber l’ordre en el que havien de parlar i els he repartit els fulls d’avaluació.
Cada personatge havia d’avaluar als seus
companys dels altres dos equips que tenien el mateix paper que ell/a.
Després de fer les tres actuacions, a classe,
he posat en comú les avaluación dels teatres i hem argumentat en el cas de que
fos necessari, perque hem posat determinada opció.
Després hem valorat, no avaluat, l’activitat:
m’ha agradat fer teatre, vull repetir…
Alguns xiquets no voldrien repetir, d’altres
sí. Hi ha qui valora molt positiu la disfressa perque et poses més en el seu
paper. Alguns alumnes diuen que els agradaria poder interpretar davant uns
altres companys d’una altra classe, la de Noni, diuen de seguida.
Els propose fer un altre teatre i de seguida
accepten… pensant en tots, aquells qui no els ha agradat massa l’experiència
seran narradors…
Em pose mans a l’obra a pensar quin teatre
podem fer i a buscar públic perque amb aplaudiments és més xulo!
FENT ESCOLA, FENT ACTORS!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada