Com que acaba el curs s’apropen els butlletins
plens de notes numèriques per tal de fer rànquing entre ells de millor i
pitjors en funció de la xifra!
Com sempre parlem del tema, dels ritmes d’aprenentatges,
de l’esforç, de la constància… els parle d’itaca, el sistema informàtic
mitjançant el qual posem les notes.
I els plantege que, si jo els avalue a ells,
qui m’avalua a mi, la meua funció docent, les coses que faig, com les faig?
Hi ha diverses opinions: l’inspector, la
directora, el conserge, tu mateixa, ningú… i després de xarrar-ho una estona
els demane que avaluen el curs i com que sempre si es fa des del punt positiu
és millor, dibuixen i expliquen el que més els ha agradat de segon.
Veieu, ahí teniu!
Matemàtiques al pati, roda de jocs, pati sense
pati, caixa de mates, les emocions, acròstics, llegir-los en veu alta, les
meravelles del món, la caixa de ciències…
Fixeu-vos bé, en tots i cadascún, si veieu que
algú ha posat que li ha encantat fer llibre de text, telefoneu-me perque se m’ha
passat i no ho he vist.
Aço és la recompensa de veure que la feina
feta amb entusiasme és feina ben feta!
FENT ESCOLA, ACABANT-LA!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada