Ja dies, inclús setmanes els vaig proposar
jugar al passaparaula i des d’aquell moment, cada dia, em preguntaven si ja
estava preparat.
El vaig guardar per a l’útima setmana i va
coincidir que eixe dia va vindre Lourdes (l’altra senyo nostra) a vore’ns i ens
va ajudar.
Elena llegia les preguntes i Lourdes anava
col·locant a la rosca les lletres verdes o roges en funció de si eren correctes
o no les respostes.
Vam jugar dos equips i vam aprofitar els que
ja teniem fets per als teatres.
Els vaig proposar que cada definició la
contestara un xiquet però Ferran no va fer massa cara i li vaig oferir que si
tenia una millor opció ens l’explicara perque potser era una bona idea que jo
no havia pensat. Va proposar fer resposta consensuada i un portaveu que
contestara cada lletra la resposta que entre tots havien decidit, i així ho vam
fer.
Fou increïble, van respondre les dues rosques
menys una lletra que es van equivocar cada equip.
Hi havia respostes realment difícils. Les preguntes
eren sobre: socials, naturals, matemàtiques, meravelles del món, dies
importants, activitats de classe, llibre que el he llegit… i les respostes eren
ràpides i correctes.
En aquell moment, una vegada acabat el joc i
després de donar-los el premi (un cunyo) als dos equips perque hi havia un
empat els vaig felicitar per tot el que havien aprés en aquests dos cursos i li
vaig dir a la senyo Lourdes que encara no s’ha estrenat en el plaer de ser
mestra que açò, el passaparaula, és una tècnica d’avaluació molt vàlida i a més
divertida.
FENT ESCOLA, AL·LUCINANT DE TOT EL QUE HAN
APRÉS!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada